نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ادراک شده بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

ب

  • بازاریابی داخلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • بازاریابی دهان به دهان تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • بازاریابی محتوای دیجیتال تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]

ت

  • تاثیرات اجتماعی تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • تعهد سازمانی بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

ث

  • ثبات برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]

ح

  • حکمرانی اداری ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • حکمرانی ترکیبی مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]

خ

  • خلاقیت در تولید محصولات جدید بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
  • خودانگاره برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]

د

  • دشت آزادگان مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • دلبستگی شغلی بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • دوسوتوانی سازمانی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]

ر

  • رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • رضایت شغلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • رفتار مشتری مدارانه بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • روابط مدیریتی بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]

س

  • سازش در ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • سلامت سازمانی ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]

ش

  • شخصیت بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • شخصیت برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • شهر مشهد بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

ع

  • عجین شدن با کار بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • عملکرد بنگاه بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • عملکرد هتل بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]

ق

  • قصد جابجایی کارکنان بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • قصد خرید بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • قصد خرید بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]

ل

  • لوازم خانگی اسنوا بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

م

  • مؤلفه ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • مخلوط کردن ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • مدیریت کیفیت بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
  • مربیگری مدیریت بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • مشروعیت بخشیدن به ارزش ها مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]

و

  • وفاداری برند بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]